Potega jednego e maila, ebooki, Różne

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & Sebastian Schabowski, rok 2008
Autor: Sebastian Schabowski
Tytuł: Potęga jednego e-maila
Data: 24.03.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
email:
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione

jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P
r
ed
by
TCPDF
(
www
.t
cpd
f.
o
r
g
)
SPIS TREŚCI
.......................................................................................................4
..................................5
..................................................7
............................................................9
............................................................9
.........................................................................13
...................................................................................15
Z jakiego adresu wysłać?
........................................................................18
Na jaki adres?
.........................................................................................19
Temat - jak uniknąć zaklasyfikowania listu do SPAMu
i wywrzeć dobre wrażenie
......................................................................21
.......................................................................................................24
Rozpoczynanie listu
...........................................................................25
Jak dobrać treść do odbiorcy?
............................................................25
Dowiedz się więcej o odbiorcy - Google.com
.....................................27
Emotikony i skróty - używać czy nie używać? - oto jest pytanie
.......29
Dobór języka
.......................................................................................32
Długość listu, układ tekstu, załączniki
...............................................34
Analiza od strony odbiorcy
................................................................37
Nie bądź ponurakiem, czyli o potędze humoru
.................................39
Unikanie sabotowania własnych wypowiedzi
.....................................41
Słowa zwiększające skuteczność komunikacji
...................................43
.................................................................................50
....................51
..............................53
............................................55
..........................................61
Zakończenie listu
...............................................................................67
Przeczytaj zanim wyślesz!
..................................................................68
INNE WAŻNE ASPEKTY ELEKTRONICZNEJ KORESPONDENCJI
............70
Błyskawiczne udzielanie odpowiedzi
- powiadomienie SMSem i WAP
............................................................70
Ponawianie e-maili
.................................................................................72
Symulacja odpowiedzi
............................................................................74
Wersja optymistyczna
.........................................................................74
Wersja średnia
....................................................................................75
Wersja pesymistyczna
.........................................................................76
Odpowiadanie i cytowanie
......................................................................77
Przesyłanie dalej
....................................................................................80
Segregowanie poczty
...............................................................................82
STARANIE SIĘ O PRACĘ, WSPÓŁPRACĘ
.................................................84
E-MAILE Z POMYSŁAMI, PROPOZYCJAMI, UWAGAMI, OPINIAMI
........88
BIBLIOGRAFIA
.........................................................................................90
POTĘGA JEDNEGO E-MAILA -
darmowy fragment -
Złote Myśli
Sebastian Schabowski
● str.
4
Wstęp
Drogi Czytelniku!
Prawdopodobnie używasz już poczty elektronicznej. Jeśli chcesz
z niej korzystać z jeszcze większym powodzeniem – moja książka
przeznaczona jest właśnie dla Ciebie.
Jej zadaniem jest pomóc Ci tworzyć lepsze listy elektroniczne, bez
względu na to, do kogo i w jakiej sprawie piszesz.
Książka pokazuje, jak skutecznie formułować prośby, propozycje
i zdalnie kreować swój wizerunek. Zawiera wiele porad dotyczących
wszystkich etapów elektronicznej korespondencji. Są one,
w zdecydowanej większości, wynikiem mojego doświadczenia
w skutecznym pisaniu e-maili.
Mam nadzieję, że po jej przeczytaniu i zastosowaniu zawartych
w niej wskazówek, odczujesz poprawę efektywności swojej
elektronicznej komunikacji i odniesiesz wiele sukcesów, których
początkiem będzie jeden skuteczny e-mail.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli
& Sebastian Schabowski
  POTĘGA JEDNEGO E-MAILA -
darmowy fragment -
Złote Myśli
Sebastian Schabowski
● str.
5
Czego
można dokonać wysyłając e-maila?
można dokonać wysyłając e-maila?
Czego
Co możesz spowodować klikając „Wyślij” w swoim małym „Centrum
Zarządzania Światem”, zlokalizowanym Gdziekolwiek? Otóż Ktoś,
zlokalizowany również Gdziekolwiek, może podjąć zasugerowane mu
działania, które będą dobre dla Ciebie i dla innych ludzi. Możesz
również przekazać najcenniejszy „towar” XXI wieku, czyli
informację
. Czy to wiele? Trudno o więcej!
A teraz podam kilka przykładów pokazujących, czego można
dokonać i co zyskać, wysyłając e-maila:
1. nawiązać kontakt z ważną dla Ciebie osobą,
2. zacząć współpracę z czasopismem czy serwisem internetowym,
3. otrzymać pracę,
4. wykonywać pracę – np. przeprowadzając wywiady, wysyłając
swoje programy czy artykuły,
5. wywołać uśmiech i pozytywny stan emocjonalny bliskiej Ci osoby,
choćby była na drugim końcu świata,
6. skłonić kogoś do zmiany zdania,
7. skutecznie zasugerować komuś poprawienie czegoś,
8.zadać pytanie i uzyskać odpowiedź, która jest dla Ciebie na wagę
złota,
9. złożyć skuteczną reklamację i odzyskać to, co Ci się należy,
10.zbudować swój wizerunek w oczach odbiorcy,
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli
& Sebastian Schabowski
   [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jaczytam.htw.pl